Логото на Nike "напада" живописни шедьоври от 19-ти век

За себе си Davide Bedoni казва: „Аз съм създател на модни рекламни видеа, арт директор, амбициозен писател, интерпретатор и интернет наркоман.“

Италианец по произход, със седалище в Милано, Davide Bedoni е всепризнат режисьор на рекламни видео кампании в света на модата. Той прави клипове за клиенти като Gucci, Armani Junior, Borsalino, Frateli Rossetti и Furla.

Последната работа на забележителният творец е една забавна смесица между логото на Nike, безспорно едно от най-разпознаваемите търговски лога в света , известно също като The Swoosh , както е било първоначално проектирано през 1971 г. от Carolyn Davidson и живописни шедьоври от 18-ти и 19-ти век. В ръцете на Davide Bedoni логото на Nike, по един хумористичен начин, буквално „напада“ известните иконографии и става абсурден обект сред митични и религиозни фигури, а в други творби, то дръзко прекъсва драматични сцени.

25

26

27

28

29

30

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

23

24

Целият проект на автора може да се види на swooshart.tumblr.com, а рекламата е вече в движение под формата на билбордове и плакати.

31

Webstage.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK