Ексцентричният свят на Тим УОКЪР

Той живее в една приказка безкрай. И е на точното си място. От 12-годишен Тим Уокър е пленник на фотографията, а любовта помежду им е красиво споделена. Детските приказки и дивата природа са безценно вдъхновение за неговите чудни снимки, а модата и звездите на шоубизнеса могат да бъдат и питомни, и диви. Сюреалистични сценарии, пищни детайли, ярки образи – размахът на Тим Уокър е зашеметяващ, а Vogue UK му дава възможност още на 25 години да диктува тона на кориците й. На опашка се редят и други световни модни издания като W и Harper’s Bazaar, а водещите брандове Barneys, Comme des Garçons, Gap, Yohji Yamamoto, Dior и Mulberry му поверяват реализацията на рекламните си кампании.

Луксът е изкушение, което може да си позволи екстравагантност. Така снима Тим Уокър. Мадона може да си позволи да храни кокошки в селското си имение, отива й. А коледният брой на Vogue UK, 2004-та, може разточително да изиска 20 балерини, 17 гъски, 80 бели зайци, 250 щраусови позлатени яйца, 20 коледни дръвчета и един Rolls-Royce, и да разлее тази пищност върху цели 38 страници.

Актьори, модели, животни, природа, символи и послания – Тим Уокър е изумителен магьосник на приказни композиции, в които тайнственото се шегува с реалността.

Снимки: bonexpose.com, theredlist.com, pleasurephoto.wordpress.com, vogue.com

Webstage.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK