За пролетната колекция слънчеви очила, Karen Walker отново създаде очарователна рекламна кампания.

Базираната в Нова Зеландия Walker този път си партнира с United Nations ITC Ethical Fashion Initiative. Международният търговски център ITC е съвместен орган на Световната търговска организация и Организацията на обединените нации, която предлага нов подход към модата, като създава връзка между производители и занаятчии в Африка и дизайнери и фирми купувачи в Европа, с цел намаляване бедността в общности в неравностойно положение.
В този проект участват група кенийски майстори, художници, шивачи и др., които създават торбичките съпътстващи всеки чифт очила от колекцията. В чест на сътрудничеството, тя използва същите тези хора, като ги прави звезди на кампанията.

12  3

45  6

78  9

1011  12

1314  15

Категоричният подпис на Karen Walker е изненадата в рекламните кампании на бранда, а избора и личното отношение към участниците е повече от внушителен.