Y-3 навършва 10 години и издава книга в ограничен тираж

Книга разказва за 10 годишната история на Y-3

Y-3, Y означава Yohji Yamamoto, а 3 са трите линии в логото на Adidas, това е връзката, която ги обединява. През 2003 година японския дизайнер прави пионерска стъпка в модната индустрия, като обединява усилията си с Adidas за създаването на Y-3, иновативен проект, целящ да създаде шик в спортните дрехи.

Творческа книга, която проследява историята на Y-3 отбелязва десет годишното сътрудничество между двата големи бранда. Изданието съдържа снимки от архивите на марката с кадри от ревюта, backstage и модели от цяло едно десетилетие. Всички ключови моменти са събрани в широкоформатна фотография и иновативен графичен дизаин от PL Studios и експертите Stefan Pietsch и Georgina Lim.

Публикацията не може да се намери в книжарниците, дори няма да бъде на разположение за покупка. По-скоро книгата за изкуството на Y-3 е с ограничео издание от 2 000 броя, които ще бъдат разпределени между клиенти и приятели на марката от цял свят.

Y-3-10th-Anniv-Book-Design-by-PL-Studio-01

page-6-0  page-6-1

page-11-0  page-11-1

page-14-0  page-14-1

page-17-0  page-17-1

page-19-0  page-19-1

page-21-0  page-21-1

page-24-0  page-24-1

page-25-0  page-25-1

page-28-0  page-28-1

page-35-0  page-35-1

page-50-0  page-50-1

page-61-0  page-61-1

page-64-0  page-64-1

page-76-0  page-76-1

page-86-0  page-86-1

page-89-0  page-89-1

page-124-0  page-124-1

page-134-0  page-134-1

page-139-0  page-139-1

page-144-0  page-144-1

page-152-0  page-152-1

page-155-0  page-155-1

page-163-0  page-163-1

page-184-0  page-184-1

page-189-0  page-189-1

 

___________________________

 

 

 

 

 

 

 

Webstage.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK