„Нуждата от социална реклама се появява, когато в едно общество излезе наяве проблем, засягащ масите. В повечето случаи тази реклама се стреми да образова и мотивира аудиторията, да я подтикне да приеме, промени или изостави определени нагласи, практики и поведение, да допринесе за благотворителност и т.н. За да го направи обаче, трябва да убеди аудиторията, че този проблем съществува, че дори хората да си затварят очите за него – той е там."

Източник: princeps.bg

Ние от webstage.bg твърдо заставаме зад идеята, че социалната реклама, носеща смисъл на осъзнаване и запознаване с проблемите на Земята, е от изключително важност, за да успее едно общество, стремящо се към свръхчовечество, да не изгуби човечността си. Ето защо събрахме някои от най-разтърсващите и внушителни социални послания на века, които със сигурност ще ви накарат да се замислите за това как живеете.

1

1. Кампания срещу тютюнопушенето: „Тютюнопушенето причинява преждевременно стареене."

2

2. Кампания срещу наркотиците: „Нима може да бъде по-зле?"

3

3. „Поспи малко, преди да седнеш зад волана."

4

4. „Животните също се нуждаят от пари."

5

41

5. „Помогнете да спрем използването на животни в тестовете на козметични продукти."

6

6. „Ако ние не им помогнат да се нахранят, тогава кой?"

7

7. Кампания против домашното насилие: „Мълчанието боли. Обадете се!"

8

8. Кампания за безопасен секс: „Всеки път, когато лягаш с някого, ти лягаш и с неговото минало."

9

9. „Земята се затопля."

10

10. Кампания против насилието над деца: „Понякога, когато губиш търпението си, не осъзнаваш, че можеш да изгубиш много повече."

11

12

11. Кампания против наемането на деца в армията: „Време е да ги оставим в миналото."

13

12. „Когато оставяте светлините пуснати, не само вие плащате."

14

13. „Фекалиите не са готин бранд. Почиствайте след кучето си на улицата."

15

14. „На всеки 60 секунди, един вид изчезва от лицето на Земята. Спрете това!"

16

15. Кампания срещу избиването на животни в името на модата, рекламна агенция DRAFTFCB, Германия.

17

16. „За 33.4% от жителите на Карнатака това е мода. Моля, дари дрехите си!" Рекламна агенция Ogilvy & Mather, Индия

18

17. „Консумацията на Земята е консумацията на нашето бъдеще!"

19

18. „Модата изисква повече жертви, отколкото си мислите!"

20

19. „Представи си, че това беше твоето бебе!"

21

36

37

20. „Еволюция?"

22

21. „Четенето никога не може да бъде вредно. Вредно е нечетенето."

23

22. Реклама против расизма: „Твоето дете се нуждае от преливане на кръв? Посочи коя е на бял!"

24

42

23. Реклама против анорексията

25

24. Кампания за насърчаване на донорството: „Помогни на някого да се роди отново!"

26

25. „Благодаря ти!"

27

28

29

30

31

26. Кампания против изсичането на горите

32

27. Кампания срещу изхвърляне на животни на улицата: „Ако изхвърлите куче, вие никога няма да може да забравите за него!"

33

34

35

28. Кампания против използването на животни в цирковете: „Животните не са клоуни!"

38

39

40

29. „Спаси се! Вземи си куче!"

43

44

45

30. Социална реклама против трафика на хора

46

47

48

31. Социална реклама против насилието, Benetton

49

32. Кампания на UNICEF: "Замърсената вода убива повече деца, отколкото войната!"

50

33. „Е, не става така! Обикновено жертвите на пътя са невинни! Карай внимателно."

51

34. „Осинови куче, то ще те обича независимо какъв си!"

52

35. „Вие не можете да ги видите, то се там и замръзват. Дарете дрехи!"

53

36. „Пасивните пушачи не са толкова пасивни колкото си мислите!"

..................................................................................................................

37. Клип против трафика на хора

Всяка година хиляди момичета напускат родината си, за да преследват мечтата си да бъдат танцьорки. Днес, те все още са тук горе!

38. Социална реклама с призив „Не карай пил!"

{youtube}TADO4LG29bs{/youtube}

Създателите на тази стряскаща реклама са решили да прибегнат до ефекта на шока, който се оказва доста успешен. Статистиката сочи, че повече от 80% от хората, които са станали неволни участници в проекта, не са си поръчали алкохол след това.

39. Никога не пренебрегвайте табелите, обозначаващи „Опасна зона!"

{youtube}STHpMUYeznQ{/youtube}