5 ТОП тренировки за отслабване

1. СТЕП АЕРОБИКА (800 кал/час)
Много от най-добрите упражнения за отслабване се включват в Степ Аеробиката. Тренировката е насочена предимно към краката, бедрата и седалището. Това най-често са зоните, които дамите желаят да подобрят. Един час на ден гарантира видими резултати в рамките на няколко седмици.

2. ПЛУВАНЕ (800 кал/час)
Плуването определено е ТОП тренировка за отслабване, а също така влияе благотворно върху дихателната и сърдечно съдовата  система, нервно-мускулния апарат, обмяната на веществата. Плувайки в басейна един час ще изгорите 800 калории, а също ще тонизирате цялото си тяло.

3. ДЖОГИНГ  (600 кал/час)
Джогингът, в пряк превод ‘‘бягане за здраве‘‘ е много полезна тренировка за вашето тяло. Освен калориите, които ще изгорите,  също ще тонизирате и подсилите мускулатурата си. Независимо дали сте начинаещ или опитен, важно е да започнете и приключите с няколко упражнения за стречинг - това ще ви предпази от травми и мускулни болки.

4. КОЛОЕЗДЕНЕ (600 кал/час)
В зависимост от това с какво темпо карате, колоезденето може да бъде чудесен избор за борба с калориите. Освен това подобрява сърдечно-съдовата система и тонизира мускулатурата, особено в долната част на тялото.

5. ЗУМБА (600 кал/час)
Зумба е фитнес тренировка, вдъхновена от латиноамериканските танци. Включва танци, аеробика и фитнес, а хореографията съчетава движения от хип-хоп, самба, салса, меренге, мамбо, бойни изкуства. Практикуването на зумба провокира огромен  разход на калории. Освен за отслабване, тренировката е чудесен начин за забавление и избавяне от стреса.

Източник ~ SPARK Sport & Social Club
Снимки ~ highlandstoday.com, totalwomenscycling.com, toprankhealth.com

Webstage.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK