Кампания срещу тормоза върху "зубрачите" в училищата с послание - който се смее последен, се смее най-добре.

Телевизионният канал VH1 стартира кампания срещу насилниците в училищата, която използва хумор при разпространението на посланието, вместо страх или тъга.

1

Диско хита "I Will Survive" на Глория Гейнър е използван в рекламния клип, показващ момчета и момичета, които пеят за реванша им в бъдеще, докато са тормозени и измъчвани от своите съученици. Той изпраща посланието, че "зубрачите", които днес са тормозени, ще се окажат шефове в бъдещият свят на възрастните. Това ще бъде техният реванш, защото ще има неща от миналото, които те няма да забравят.

Идеята на кампанията е да се повиши осведомеността относно тормоза, говорейки директно към онези "готини" деца, които гледат канала. "За да се стигне до тях, знаехме, че трябва да направим нещо наистина оригинално, което отговаря на личността и особеностите на тези деца и по-важното е, че се говори на език, който може да стигне до тях и да бъде чут изобщо от младите хора."

23456

Ние наистина се надяваме, че тази кампания ще проработи срещу емпатията на хората, които злоупотребяват срещу други, но по-слаби от тях хора. Дори само да повиши осведомеността по този въпрос, си е заслужавало VH1 да се занимае с такава деликатна и социална тема.