Социалните реклами често обръщат внимание на въпроси, за които по-голяма часто от обществото предпочита да си затваря очите. Целта е да се обърне внимание на истинските, ежедневни проблеми, с които всеки от нас, като част от обществото се сблъсква постоянно и чието неглижиране сега, ще доведе неминуемо до сериозни проблеми в бъдеще.

Социалната реклама е вид „аларма“ за съзнанието и цели обществен диалог по наболелите въпроси. Невероятно е как един единствен плакат може да бъде в хиляди пъти по-въздействащ от каквито и да било думи, когато е направен с въображение и истинска загриженост.

Технологиите срещу физическото насилие

300 000 деца ходят на война, вместо на училище

Снимка от 21 век. Селфи, което не би трябвало да съществува

Сладкото убива. Постер, целящ повишаване информираността относно диабета

Забавен начин за напомняне на хората за опасностите от тютюнопушенето

Дари кръв! Прелей живот на някого!

Проект за насърчаване на трансплантациите в Китай

Днес децата прекарват по-малко време на открито, отколкото затворниците

Експлоатацията на детски труд. Това, че не говорим за него, не означава, че ще спре

Уницеф: Работим в името на един свят, в който тази снимка няма да има двоен смисъл

Колкото по-дълго дете с аутизъм остава без помощ, толкова по-трудно ще е да се достигне до него

Колко важно е градовете да са достъпни за хората с увреждания

Проект, насочен към повишаване на осведомеността относно проблема със самотата и изолацията на старите хора

Плакат на Световната програма на ООН за изхранване на населението

Румъния срещу боклуците: Колко голяма трябва да стане мръсотията, за да спрем да я игнорираме?

Предупреждение да не използвате телефоните си по време на шофиране

Начинът, по който природата днес е принудена да оцелява

Напомняне, че обезлесяването причинява реални вреди и страдания

Това не е кожа. Това е нечия майка

Покемоните са реални. Запазете ги всичките!

Източник и изображения: brightside.me