Дизанерската работа е дело творческо, но крие риск да се превърне в рутина, а дизайнерите да потънат в депресия от еднообразието на поставените им задачи. Затова сайтът DesignCrowd, обединяващ виртуално над 450 000 творци от цял свят, реши да разнообрази тяхното трудово ежедневие, поставяйки им нетрадиционна творческа задача. Как Елвис, Майкъл Джексън и Одри Хепбърн могат да се впишат в съвременната реклама? Оказва се естествено - те са толкова космополитни личности, че времето не им противоречи – дори напротив, те могат да диктуват модата по всяко време.

Елвис за Beats by Dr. Dre

Кралят на поп-музиката специално за краля на технологиите

Елвис и Мерилин за H&M

Одри Хепбърн за McDonald's

Одри

The Notorious B.I.G. за Nike

Джони Кеш за L'Oreal

Анди Уорхол в социалната реклама Got Milk

Елвис Пресли и Одри Хепбърн за Calvin Klein

Мерилин Монро за Louis Vuitton

Джон Ленън за Specsavers

Джими Хендрикс за Calvin Klein

Боб Марли за Nike

Майкъл Джексън за Nike

Мерилин Монро за Victoria's Secret
Източник и снимки ~ Кulturologia.ru