Дизанерската работа е дело творческо, но крие риск да се превърне в рутина, а дизайнерите да потънат в депресия от еднообразието на поставените им задачи. Затова сайтът DesignCrowd, обединяващ виртуално над 450 000 творци от цял свят, реши да разнообрази тяхното трудово ежедневие, поставяйки им нетрадиционна творческа задача. Как Елвис, Майкъл Джексън и Одри Хепбърн могат да се впишат в съвременната реклама? Оказва се естествено - те са толкова космополитни личности, че времето не им противоречи – дори напротив, те могат да диктуват модата по всяко време.
Елвис за Beats by Dr. Dre
Кралят на поп-музиката специално за краля на технологиите
Елвис и Мерилин за H&M
Одри Хепбърн за McDonald's
Одри
The Notorious B.I.G. за Nike
Джони Кеш за L'Oreal
Анди Уорхол в социалната реклама Got Milk
Елвис Пресли и Одри Хепбърн за Calvin Klein
Мерилин Монро за Louis Vuitton
Джон Ленън за Specsavers
Джими Хендрикс за Calvin Klein
Боб Марли за Nike
Майкъл Джексън за Nike
Мерилин Монро за Victoria's Secret
Източник и снимки ~ Кulturologia.ru