Дизанерската работа е дело творческо, но крие риск да се превърне в рутина, а дизайнерите да потънат в депресия от еднообразието на поставените им задачи. Затова сайтът DesignCrowd, обединяващ виртуално над 450 000 творци от цял свят, реши да разнообрази тяхното трудово ежедневие, поставяйки им нетрадиционна творческа задача. Как Елвис, Майкъл Джексън и Одри Хепбърн могат да се впишат в съвременната реклама? Оказва се естествено - те са толкова космополитни личности, че времето не им противоречи – дори напротив, те могат да диктуват модата по всяко време.

1
Елвис за Beats by Dr. Dre

2
Кралят на поп-музиката специално за краля на технологиите

3
Елвис и Мерилин за H&M

4
Одри Хепбърн за McDonald's

5
Одри

6
The Notorious B.I.G. за Nike

7
Джони Кеш за L'Oreal

8
Анди Уорхол в социалната реклама Got Milk

9
Елвис Пресли и Одри Хепбърн за Calvin Klein

10
Мерилин Монро за Louis Vuitton

11
Джон Ленън за Specsavers

12
Джими Хендрикс за Calvin Klein

13
Боб Марли за Nike

14
Майкъл Джексън за Nike

15
Мерилин Монро за Victoria's Secret

Източник и снимки ~ Кulturologia.ru