В края на миналата година рекламната агенция Leo Burnett създаде видео послание за неправителствената организация Noémi Association, озаглавено "Очите на дете".
Кампания организира деца и родители, доброволци, които сядат пред голям екран с разделителна стена помежду им. Изображенията на екрана се променят и показват различни хора, които правят гримаси и физиономии, а те трябва да ги имитират.
В един момент видеото има неочакван обрат. Лицата на екрана вече на са смешни и забавни за подражание. Реакцията на децата и възрастните е коренно различна по отношение на видяното.
Всяко едно дете, невинно върви заедно с играта. Но какво да кажем за родителите?
Френската компания Noémi Association е сдружение, което поддържа семейства на деца и възрастни с множествени увреждания. В сътрудничество с Google, от Leo Burnett Paris имат за цел да се повиши осведомеността за това как обществото се отнася към хората с увреждания.
Чрез кампанията, Noémi Association търси възможност да промени игнорирането на хората с множествени увреждания и техните проблеми, да накара повечето от нас да ги приемаме такива, каквито са, да зачитаме техните достойнства и да изразяваме положително полезно отношение.
В един свят, в който се борим за повече толерантност и интеграция, това видео определено е покана да променим нашата гледна точка. Нека погледнем различните през "Очите на дете". Или поне можем да опитаме...
Защо сме склонни да изгубим спонтанността, когато пораснем? Защо не можем да поддържаме този невинен и по детски лесен начин на взаимовръзка един към друг?
THE EYES OF A CHILD // Noémi Association
Рекламна агенция: Leo Burnett, Paris, France
Творчески директор: Xavier Beauregard
Арт директор: Letisia Chrétien
Копирайтър: Jean-François Le Marec
Концепция: Allan Huon, Chloé Lefour
Режисьор: Тоmas Rhazi
TV Режисьор: Аntoan Grujard
Продукция: Home Digital, Les Télécréateurs
Публикувано: 3 декември / Международен ден на хората с увреждания/, 2014г.
Източник: youtube