С дълбок психологически замисъл и докосваща всички сетива, дарителската кутия за УНИЦЕФ, създадена от базираната в Сеул рекламна агенция "Daehong Communications", може да стои в изправено положение само в следствие на количеството парични средства, събрани в нея. Наречена "Roly-Poly Donation Box", тя изобразява едно дете в нужда.
Призив със силно въздействащ и причинно-следствен ефект. На вид наподобяваща куклата матриошка със заоблено дъно, дарителската кутия стои в легнало положение и само увеличаващото се тегло на пуснатите монети, които хората даряват, пускайки през тесен процеп е нея, бавно я предизвикват да се изправи...
Идеята е да се подпомогнат децата в крайна нужда, но тази кампания ни кара да се замислим за процеса на това да се случи. Количеството хора, обединени в една посока на мислене, а не сумата пари има основополагащото значение.
Стремеж за помощ със силен емоционален заряд, провокиращ един от най-ценните и значими добродетели в съзнателното човешко съществуване - милосърдието.